Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Artist Member Ildikó Tóth25/Female/Hungary Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 338 Deviations 4,158 Comments 37,323 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


Skjaur... by Keltainen
Skjaur...
To be precise, Skjáur is her name, but dA doesn't seem to acknowledge the existence of accentuated letters :P...

Anyways...
Old idea, new concept :3

If i remember well, i have her in mind since 2012…
aaaand no, i checked my sketchbook and it’s 2010 actually!
omg…O_o

Aaanyways, she’s a wind-witch,controlling weather, able to shape shift into a magpie (that’s her nickname too…)
Has a sweet and tuneful voice, but beware,her songs are enchanting!
Can be tranquilizing,even soporific, but deadly for the ones who approach with bad intentions…
She roams the lands and usually pops up in crisis.
It is fair to pay her for her help, preferably with shiny things, such as jewelry or anything valuable( if You really wanna please her, that should be gold…)
She keeps her treasures on her island (which is often a destination of foolish treasure hunters and pirates…)
Loading...
Celestine Soraka by Keltainen
Celestine Soraka

Ohmy…started this…well…2014 October…jeeebus…

so too long ago, i simply had to finish it, otherwise i would change everything bit by bit…

(seeing moooore mistakes on mistakes x…o)

anyways, LoL fanart, because i really love this design… :3 (ya know: hooves, horns, nice pointy ears, anything Moon related...)

Loading...
Sooo our game has been released!
Go, check it out, love it, play it! :la::la::la:

supernovagame.com/

www.facebook.com/supernova.mob…

Though i didn't design anything in it, :iconfah-qeu: did, so go, throw him some cookies!...;3
  • Mood: Happy
  • Listening to: PoP OST
  • Reading: A Feast for Crows
  • Watching: nope
  • Playing: with the thought of having freetime...O_o
  • Drinking: water
Sooo our game has been released!
Go, check it out, love it, play it! :la::la::la:

supernovagame.com/

www.facebook.com/supernova.mob…

Though i didn't design anything in it, :iconfah-qeu: did, so go, throw him some cookies!...;3
  • Mood: Happy
  • Listening to: PoP OST
  • Reading: A Feast for Crows
  • Watching: nope
  • Playing: with the thought of having freetime...O_o
  • Drinking: water
So...my Dream (yes, with capital!) has come true today...
i haven't really realised it, but i'm just freakin' happy! :la:

i will design/model monstaaahz so...could i ask for more? X3
  • Mood: Triumph
  • Listening to: Legend of the Seeker OST
  • Reading: GoT - A storm of swords (still, haha)
  • Watching: nope
  • Playing: WoW
  • Drinking: water
I don't have an idea what actually happened, but hello 26 new watchers! O//o 
And thank You sooo much for the rain of favs! :heart: :iconsupertighthugplz:

Guess You liked my Nirsas... :giggle:
(more will come, i mean bodies... ;3 plus i have 3 other major subgenus...so yeah, lot to draw! )

hmmm...if i'm here anyways:
i'm really happy to announce that i will work at another Video Game Company from the 1st of September! :la:
kinda straaange if i think it through...the dream of my life comes true O3o...
(okay okay i'm working at a game company right now, but my task is not really concept art, so yeah...)

Hugs and kisses! :meow:
  • Mood: Astonished
  • Listening to: Arch Enemy- War Eternal
  • Reading: GoT - A storm of swords (again, haha)
  • Watching: nope
  • Playing: Heroes 3
  • Eating: rice with veggies and coconut milk omnomnom!
  • Drinking: water

deviantID

Keltainen's Profile Picture
Keltainen
Ildikó Tóth
Artist | Digital Art
Hungary
Graphic Artist at Primal Game Studio


commission info:

keltainen.deviantart.com/art/C…
Interests

AdCast - Ads from the Community

Journal History

Groups

:iconmagical-realm: :iconartistworkout: :iconmystical-forest: :iconstargateatlantisclub:

Comments


Add a Comment:
 
:iconmontjart:
Montjart Featured By Owner 5 days ago  Professional Digital Artist
great artwork + watch :)
Reply
:iconkeltainen:
Keltainen Featured By Owner 5 days ago   Digital Artist
Thank Youuu! :meow:
Reply
:icongoldendruid:
GoldenDruid Featured By Owner Mar 14, 2015  Professional Digital Artist
Love your work! Watchin!
Reply
:iconkeltainen:
Keltainen Featured By Owner Mar 15, 2015   Digital Artist
Thank Youuu! ^^
Reply
:icongcartist85:
GCARTIST85 Featured By Owner Feb 22, 2015
:dance:HAPPY BIRTHDAY:dance:
Reply
:iconkeltainen:
Keltainen Featured By Owner Mar 1, 2015   Digital Artist
Thankies! :3
Reply
:iconflash3610:
flash3610 Featured By Owner Feb 22, 2015  Student General Artist
Happy birthday. Can you believe it's been what, two years?

flash3610.deviantart.com/art/H…

Drew you a thing c:
Reply
:iconkeltainen:
Keltainen Featured By Owner Mar 1, 2015   Digital Artist
Awwww, thank You sooo much! ^^ <3
Reply
:iconflash3610:
flash3610 Featured By Owner Mar 1, 2015  Student General Artist
You're very welcome! Keep up the good work~
Reply
:iconescaron:
Escaron Featured By Owner Feb 22, 2015  Professional Traditional Artist
HAAAAAPPY BIIIIIIRTHDAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!! I hope it was a wonderful day and I wich your future to be the very best ever!!!!!!!!!!   I have a little something for you but since Ive been working the last 4 days I havnt been able to finish it yet, but as fast as I get some time over I will! Its just a little small fun thing though so dont expect to much ^^)Happy Birthday Godliek :D 1st Emoticon: Happy Birthday Happy birthday tarkie Happy Birthday Grin Omg I gets present :ihavecaek: Five Nights at Freddys 2- Chicas Cupcake -Icon GIF Sini Birthday Lily Wishing a Happy Birthday :happy birthday: Birthday cake  icon Me and My Birthday Cake Happy Birthday Misc Emoji-04 (Happy Birthday) [V1] MenInASuitcase Birthday Cake  :D KimRaiFan's Bday Cake Happy DeviantART Birthday Birthday cupcake Happy Birthday Cupcake Happy Birthday Xak Happy Birthday, whitemajic Happy Birthday Melmo Forgot it's your birthday? Happy Birthday, Synfull Happy Birthday Sini Happy Birthday Rei Krissieee Party Party Hard! PARTY HARD :party: :hypnola: Happy dance :balloon2: My Dork Dance Dance til ya can't no moe Relaxed dance Caramel dansen emote 182 : Dance Together Emoticon Cheerleader Put your fingers in the air :la: choir dance Frog dance Victory Dance :shuffelin: :mashedpotato: Fool Emoji-14 (Pervy Crazy Dance) [V1] :funnydance: :dance: Dork Dance 2 Dancing :la: Emote dancing :jumpingjacks: Pants Man Dance GIF Happy dance Dance revamp Dancing la happy dance Heart Dance - NaNo28 Anime Emoji (Blush Oh yay dance) [V6] bunneh icon1 Fool Emoji-21 (Sexy Dance) [V1] 
Reply
Add a Comment: